frusterad

Arrgh! Jag tyckte dagen började så bra, jag var så pigg och glad, men nu är allt som bortblåst. Tack vare modersmålsläraren måste jag säga... Vi skulle skriva ett meddelande, när jag sedan var klar sa hon att jag ska lägga ett visst ord med tjock stil och flytta texten allt till kanten. Nåja, inte något med det. När jag sedan gjorde det och lämnade in ett nytt sade hon att jag hade gjort fel - jag hade ju flyttat texten allt till kanten! Ääääh! Så då var det att göra om igen. Så sade hon också först att jag skulle ha radavståndet på 1,5, när jag sedan hade det sade hon att jag skulle ändra det till det vanliga. Klart man blir frusterad av sådanthär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0