Framtiden?

Kvällen har gått åt att tala med folk på msn, vet inte när det senast skulle ha varit såhär roligt. Jag och annalina funderade på framtiden också, vilka vilda planer vi har! Och ja - en del av dem ska också uppfyllas!

Vi pratade annars också om våra största drömmar.. Hon har allt på klart, men jag? Vad ska jag göra med mitt liv? Jaa-a, ingen j*vla aning måste jag säga. En del av mig skulle vilja resa runt i världen, festa, arbeta i samma fart och tjäna mycket pengar. En annan del skulle vilja leva ett normalt hemmaliv med egnahemshus, några hästar, gubbe och skrikande barn, plus ett vanligt arbete. Vad det nu än är 8) Inga noggrannare planer har jag ändå inte. Vilket egentligen är ganska bra. Vad skulle det vara för roligt om man visste precis hur framtiden kommer att se ut? En vän till mig vill verkligen bli skådespelerska och är färdig att leva för det. Men vad ska jag leva upp till? Det återstår väl att se....

Egentligen är det bäst att inte tänka på framtiden. Man börjar bara fundera och grubbla så mycket då. Bäst bara att låta livet rulla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0