Britney Spears

Skolan var tung idag. Men imorgon slutar jag redan halv 12! wiee! Ska försöka sova en stund i något skede har jag lite planerat. Nu sitter jag med ytterkläderna på mig eftersom vi hade menat gå till butiken, men ändrade oss i sista stunden. Haha, malena spelar på gamla låtar så vi sitter och diggar till dem. Britney Spears - Toxic hör till en av dem. Och baby one more time! Och flera andra klassiker! Haha. Nu ska jag ta och lyssna på vad annat hon hittar.

I skolan hade jag roligt åt jenna, som "har planerat att bli polis". Eller så inte. Såhär lät det;

Jenna: Vad ser du för fel?
Jag:
öum...?
Jenna: En cykel lutar mot ett heligt träd! Och ser du! Där hänger en istapp, livsfarligt, den kan ju falla någon i huvudet och så dör man!

Förståss låter det inte lika roligt nu som de lät när hon sade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0