Tåg

Ikväll har jag och Emma suttit hos Lenas och skrattat hysteriskt 90 % av kvällen. Dessutom åt vi upp deras bröd. *oops*

Imorgon bär det av till Åbo, först tvåå hopplektioner med varsin häst, sedan skynda skynda att duscha och ställa mig till tåget. Jag har 3 frågor; 1. Ska jag ta med datorn eller inte? 2. Hur ska jag hitta rätt tåg då jag ska byta i tammerfors? 3. Hur ska jag bevisa i tåget att jag får resa med halva priset eftersom jag ennu är 16, jag ser ju liksom så mogen ut så konduktören kommer ju inte tro på mig?

Vi får väl vänta och se..

Nej föresten. Ennu en fråga; 4. Har de nätconnection i tåg???


Ni kan finna mig i tågets bar(n)vagn om ni har ärende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0