inga klädbutiker

Igår kväll var det väl trevligt. Skrattade som sista dan, haha!

Idag har jag vaknat ganska tidigt till och med, klockan 10. Så har jag varit i stan tills nu. Tänk er, jag var inte i en ända klädbutik eller liknande! Bara i de stora marketarna, dit mamma och Jonas skulle. Men jag ska ju till Åbo nästa vecka, så där kan jag ju shoppa då. Annars så har jag kamerafeber, skulle vilja ha en liten, platt, storskärmad digitalkamera som ryms med i fickan. Den jag har nu är ju så stor att man inte orkar ta med den på de flesta händelserna.. Och bilder skulle jag ju vilja ha! Får nu se, nog har jag ju lite pengar satt till sidan....

Nu ska jag fylla i två arbetsansökningsblanketter ennu, sedan ska jag och rida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0