asvalttiviidakko

Jaa a. Eksynyt oon, asvalttiviidakkoon. Inte som att jag skulle vara det, men de orden lämnade i mitt huvud, hehe. Annars så har jag varit helt galen ikväll. Att föra ut en skräppåse i soptunnan dit ut tog nästan en timme, oops. Så har jag och malena sheikat till fast hur många olika låtar - niklas var så snabb med att byta låt hela tiden. Men roligt var det! Skulle vilja slippa och dansa och härja någon helg snart också........

Så var det någon här ikväll som bankade helt galet på en dörr under vårt rum! Arrgh, det höll på i säkert 37 minuter, jag borde ha gått och skrikit åt dem. Men det gjorde jag förstås inte. Hoppas den som bankade så förfärligt mycket får amputera sin hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0