sommartider

Blev så glad när en vän till mig sade att hon varje dag kommer på min sida och ser om jag har skrivit något nytt, och att hon alltid blir besviken då det inte är uppdaterat så tänkte nu skriva en liten stund! ;)

Har faktiskt gjort mycket under sommaren, och snart, på måndag börjar skolan igen!! O-oou för det. Fast å andra sidan är det nestan roligt. Ja, men tillbaka till sommarlovet. Har cyklat till kokkola med annalina och emma, tog en bra stund eftersom det är över 20 km åt en hållet eftersom vi cyklade på småvägar. Vädret var passligt varmt och vi cyklade med bikiniövredelen i hopp om att bli brun. På tal om att bli brun så är jag ovanligt blek i sommar....

Så har vi varit till Tammerfors med A. Sprang undan utlänningar som försökte tala med oss, åt mindre god mat, å lekte cp:skadade i Särkänniemi. Haha, roligt hade vi! Skulle ha fått bo i en svit med ett förmånligt pris om vi skulle ha velat, A:s mamma kände någon som arbetade på hotellet. Felet var bara att vi skulle ha hamnat att bo med annalinas mamma och hennes väninna, så vi tackade nej och tog ett vanligt hotellrum istället.

Vi har grillat, simmat och badat bastu mycket den senaste tiden! Skönt med bastu och bad! Dessutom är jag överraskad av hur bra jag tål att simma i kalla vattnet, i väder som väder, medan annalina har svårt att ta sig i vattnet. För några år sedan var det precis tvärtemot, haha.


Cyklar till Staden                                         Nattsimning vid annalinas villa

Tornado<3

Kommentarer
Postat av: ;);););););)

wihuu, äntligen nyytt! ::D:DD

2009-08-13 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0