som en stein på gatå

Ojdå, glömde alldeles bort att skriva något igår!!

Fick iaf besök av E & A, härefter får de börja komma hit mer ofta eftersom bussen var gratis! Vi låg i min säng och lekte, haha, de gjorde sina läxor och så skrev vi i "mina vänner" bok. Okej, det var inte en mina vänner bok, men jag skrev iaf roliga saker i den, jag vill också ha en sådan! Den var tydligen från ffs, en kalender. Senare gick vi ut på stan på spotlight, booring. Så har jag också mycket, mycket att berätta idag åt A & E, allt som jag hört och sett! Wow.

Fotbollsmatch nästan direkt efter att jag kommer hem, sedan rida hästarna och göra utrustningen färdig för morgondagens tävling. Ja, tävling imorgon, fredag, hoppas på att det går bra!

Nu sitter vi - överraskande - på datorerna, kanske 1½ timme kvar av dagen?

Dagens/nattens mest roliga citat: Ja stzender me som en stein på gatå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0