fy och blä x100

blev lite slarvig uppdatering igår, men stack iväg hem direkt efer skolan. Red med A och så bärde de av mot nivala på fotbollsmatch med B-flickslaget! Kom hem med en vinst och väldigt rolig bussresa! Alla var med och hade sjungtävling, vårt lag vann, haha ;) Bra laganda hade vi där måste jag säga!

Idag har det varit tråkigt. Eller nja. Jo. Hade två timmar fysik just före maten, fy och blä x 100!! Så åt vi korv till maten, och efter det var jag med malena och noora och spenderade resten av matrasten. Nu har vi någon slags mötesteknik, verkar lovande eftersom vi tydligen ska vara på datorerna idag vilket vi gillar! Får se vad annat detta ämne innebär, är nämligen första lektionen vi har idag.

Annars så fortsätter mitt glada humör, och så hoppas jag på ett bra slut på denna dag!!  :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0