flera meter hög kant

Det gick precis som jag gissade. Dåliga humöret försvann med ett huj när jag började härja och hitta på roligheter. Min sista morot fick vara med i härja och slutresultatet var att den gick av. Malenas bröd fick också agera som hjälpmedel. Så låg vi på golvet i korridoren (normalt), sprutade ketchup på fel ställen, varit ut och hjula, spelat biljard, och jag bevisade än en gång min galenskap med att hoppa från en hög kant som är flera meter hög. Det resulterade med att mitt knä är nu sjukt och nu efteråt började jag tänka efter att det inte kunde vara så hälsosamt åt själva benen.... Nåja, jag lever ju ennu i alla fall, haha.

Nu ska vi spela kort antar jag. Och jag kan inte vara på dåligt humör. HAHA


jag och mia är smarta glasögonormar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0