kenguru?

Skulle ju skriva ett inlägg i skolan idag men förstås glömde jag. Det inlägget skulle ju ha varit så intressant - om finnair, hehhe.

Vi har nya tapeter hemma i vårt vardagsrum! Ser helt annorlunda ut, bättre, och det är ju en bra sak. Hoppade R och V, båda var helt bra. Ressu lite på trögare sidan, Vicky nästan rusa, men helt bra. Allu blev det dressyr med på planen, han hade då överkottsenergi! Satt ju där och halvt skrattade åt honom då han hoppade och skuttade som en kenguru, borde egentligen slippa och hoppa med honom också....

Här i jakobstad har det varit grillning på gång ikväll, jag var inte på plats eftersom jag koma ganska sent hit hemifrån, men malena hade tagit åt mig 2 korvar, en köttbulle, potatissallad, gurka och batong! Ja tack till batong och potatissallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0