fy vad tråkigt

Jag återkom aldrig igår kväll, var ju så tungt att bada bastu. Har i natt också drömt lite mardrömsliknande saker, ush. Hade sovmorgon idag, och slutar klockan 2, så 5 timmar i skolan känns ganska skönt. Imorgon har vi dock full dag, från 8-16, å fy, hur ska jag orka? Efteråt ska jag hem, och så har jag ju ledigt från skolan på fredagen. Hade en liten fundering på att spela kuin kaksi marjaa med Annalina, Emma och Lena imorgon kväll, (lite som i desperate housewives då de har en pokerkväll varje torsdag) men får se hur jag hinner. Roligt skulle det ju vara!

Nu har vi IT, tråkigt. Gör något på powerpoint, tråkigt. Har gjort några test på facebook som inte stämmer alls, tråkigt. Ja, fy vad tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0