olyckliga människor

Godmårgon. Undrar om malena har vaknat ännu. Haha, hon hade nog roligt igår minsann! Nog hade jag för den delen också en helt bra kväll. Stark hade jag också blivit, lyfte upp mig på en stång fast hur många gånger. Hur jag lyckades med det ska vi inte berätta om. En person som vi alla på platsen visste vem var, hade kört i fyllan ut från vägen, och skadat bilen ganska rejält. Aijdå, ingen vidare stämning var det då.
Väl hemma då jag skulle börja sova öppnade vår dumhund dörren själv! Jag blev bara arg på honom och visste att han skulle ta sig ut fler gånger om jag låste in honom pånytt i sitt rum, så han "fick" komma och sova med mig. Först tog han plats på kudden, men nejdå, det gick inte jag med på! Annars så sov han hela natten lugnt, och hittade inte på några fuffens, som att äta upp mina strumpor sålänge jag sov. Äsh. Jag måste fixa till mina naglar. Jag tror jag tar och gör det nu så har man det tyngsta arbetet gjort!

heijsveijss

Kommentarer
Postat av: malena

jåå, ja haa noo vakna fö leeeeeengsaan! :D

2008-10-18 @ 11:53:17
URL: http://maleiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0