inspirerande?

Trappstegen hit upp var 48. Inte 38 som jag tidigare har sagt. Eller var det 49? Äh, nu har jag förståss glömt bort det. I alla fall sitter jag här och har tråkigt, funderar om jag överlag ska orka gå på sista timmen. Bokföring. Inte alls lockande! Och så är det ju nog tungt att gå nerför dessa 48 trappsteg och ut genom dörren, över vägen och några hundra meter tills man slipper in genom dörren till min "kära" skola. Nu har jag håltimme, vissa andra har finska. Äsh. Någon som vill ge mig lite inspiration till skolgången?

Volbeat - we


Bild från avslutningen. Dit jag redan längtar....
Avslutning ifjol. Dit jag redan längtar!

joo.. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0