En början..

Jag är vanligtvis inte aktiv på att skriva dagbok eller liknande, men jag tänker åtminstone försöka..!

Idag har ja bakat. Och kokat mat. Haha, jag tycker det låter som att ja håller på att bli likadan som en viss person, som vi flesta känner till under namnet "saftmaija". Men nejdå, en sådan person skall jag inte bli. Absolut nej! Men bakat har jag. Det kan man inte neka. Och köttbullar gjorde jag också, och åt sedan minst 8 st av dem och efter det kände jag mig för mätt. Ush då, det var ingen trevlig känsla. Så har jag ridit mina två tävlingshästar, Allu å Ressu. Tack och lov att de är bättre att rida än grannens feta klumppehäst som jag fick lov att rida igår! Så har jag försökat fixa ihop en hemsida, med inget vidare resultat. Kvällen piggades upp med först ett 20 minuter långt väntande utanför Sale, då Annalina, Emma och Lena för ovanlighetens skull var försenade. Efter det stack vi till Lenas och slösade bort tiden med att prata och söka en viss klänning på nätet som vi aldrig hittade. Annalina låg i min famn och pruttade, och lukten av det må jag säga var absolut en underbar dåm. (med andra ord om man vill känna lukten av skit). När jag väl slapp hem och satte mig ner vid datorn ringde min mobil. Det var en viss person som heter Jim som inte hade något extra ärende, men som det var väldigt roligt att prata med. Jag borde gå och sova nu. Denhär bloggen tog för mycket av min dyrbara tid. Jag borde sova. Nu.

Gonatt!


// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0