Hophophop

Snart helg. Äntligen! Malena har lackat mina naglar. Jag söker reda på bröllopskostnader utan att få reda på något. Och så lämnade jag och se på södernresor, ja oij vad det lockar till värmen. Nu ska vi alldeles strax ut och gå. Bara jag säger till. Vår lärare som vi skulle ha sista timmen var borta idag så vi slutade redan kl. 2. Inte illa det. Imårgon skoldag till egentligen... 10.45 i bästa fall? Vi får väl gå efter att vi skrivit provet färdigt antar jag. Det kommer inte gå bra, läsa borde jag men det "hinner" jag inte med nu. Så har vi ju också städat idag, riktigt storstädning! Skönt, det riktigt luktar rent nu. Och det känns rent. Men nu tror jag vi ska gå ut! Efter det kanske min hjärna orkar koncentrera sig mer på företagsverksamhetens förvirrande värld....... 

 

Heijjjjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0