prov

Skolan var väl helt ok. Började med rättslära och samhälls.... Något. Inte precis roligt verkar det att vara. Men det hör ju till skolan så nyttit antar jag att det är i varje fall.. En ny elev har vi i klassen, som ja alldeles hade glömt bort, så jag blev lite överraskad då han satt i vårt klassrum då vi började lektionen. Han har nog börjat redan förra onsdagen, men jag har ju varit i skolan sist på tisdagen så honom hade jag inte sett förut. Nu blir det många prov för mig att skriva känns det som. På onsdagen efter skolan ska jag skriva modersmålsprovet som jag missade förra veckan. Finska provet som jag missade ska jag då skriva nästa veckas tisdag. Bokföringsprovet får jag ut i morgon, om det ändå sist och slutligen skulle bli underkänt (vilket jag inte tror) måste jag ta om det nästa vecka också. Företagsverksamhetsprovet skulle jag ha velat ha redan idag, men jag hittade inte gubben som hade hand om mitt prov. Blä. Hoppas inte det heller blev underkänd. I så fall ska jag ta om den också nästa vecka. Men om jag har tur så är det bara finska provet jag behöver skriva då.
Idag ska jag se på PV eftersom det slutade så spännande! Måste bara övertala Malena att också komma och se ifall Noora inte kommer. Kallt är det också, faktiskt riktigt vinterväder med snö och allt. Så ska vi nog också ut och gå ikväll med min lilla vän. Hoppas vi inte halkar omkull och får hjärnskakning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0