Promenerande

Malena fick en strålande idé när jag anlände till vår fina lilla mysiga lägenhet. Ehhehe. - Vad säger du om vi skulle gå ut och gå?? Till Prisma!? Ja, det gick jag med på utan tvekan. Lite motion vore nog på sin plats! Vi gick en så lång omväg som vi bara hittade till Prisma, och ja skönt var det verkligen. Tillbakavägen var heller inte den kortaste. Malena tyckte att vi kunde börja gå ut och gå varenda dag härifrån framåt, en liten stund ens. Ja det passar bra för mig. Så lovade jag henne att skriva det hit. Alltså; Vi ska börja gå ut och gå varenda dag här i Jakobstad!

Nu senare ikväll har jag inte varit i mitt eget rum alls. Ja, varför månne det? Hehh. När jag kom tillbaka till mitt rum hittade jag en fin papperslapp framför dörren;
VAD ÄR 3 ÖL = !?
Johanna som kastar upp!!!

Och så är det ritat bilder på en john deere gubbe, en kvinna med mäktiga bröst, en ko? Och något annat oförståerligt.... Hahah :D Nu är det dags att sova!

Godnatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0