lost

Vi var ute på en lång promenad med Malena idag. Det var inte meningen att promenaden skulle bli lång, men vi gick lite vilse. Hehe. Det blev nog närmare 10 km sist och slutligen. Telefonen ringde varannan minut då pojkarna var hungriga och ville slippa in till oss och äta. "Vann eni???" Hördes det ur lurens andra ända. Svaret blev oftast "ja veijt int...?!" Men sist och slutligen fann vi oss hemma vid internatet igen. Det hände efter en impuls som malena fick - ditåt ska vi! (sade hon åt mig att skriva) Så vad ska man säga.. Tacka Malena för att vi hittade vägen hem?! Mitt lokalsinne är verkligen usel, det märkte vi idag också..

Imorgon är det skolfotografering. Jag kommer att ha stora påsar under ögonen! Suck. Bäst att jag går och lägger mig nu så kanske de är en milli mindre....

Kommentarer
Postat av: malena

Min lokalsinne är verkligen usel,

hä hejtä mitt lokalsinne är värkligen uselt, finntupp ;) :D:D

2008-11-11 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0