Linux

nu har vi modersmål och sitter på datorerna. Igen. Börjar faktiskt tycka att vi använder datorer mycket här i skolan. Nu är vi i en sal där alla datorerna har Linux istället för windows. Läraren är lite "taso" så hon förstår inte att det inte är någon vits att spara på stickan, eftersom det ändå inte går att öppna sedan på andra datorer. Så säger hon att man ska skicka per e-post. Men det går ju inte heller, eftersom man inte kan öppna det då heller. Förstår ni? Hoppas det. :) Nu ska jag börja avsluta och gå upp och skriva ett matteprov... Jag hoppas jag kan. Åtminstone tror jag att jag kan!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Linux Eju Bäst :)

2008-12-01 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0