Lillajulmorgon

Vaknade för en liten stund sedan, sökte något att äta utan vidare resultat. Så jag ska gå och se pånytt efter en stund om det skulle ha råkat att komma något ätbart i skåpen.. Annars så är det ju lillajul idag! Det blir nudå att åka till terjärv till Malenas, vi åker redan ganska tidigt på kvällen dit eftersom vi ska laga och äta något gott, och så ska vi ha tid att göra något annat också. Men före jag kan börja drömma om att gå dit ska jag rida 2 hästar. Det är egentligen det enda jag måste göra idag.

Igår böt jag örhängen. De vanliga knopp-örhängen fick ställa sig i lådan och fram fick komma små silverring-örhängen. Det var verkligen svårt att få nya örhängarna i öronen, det var något problem med låset osv. Så jag fick pinas en ganska så lång stund före örhängen satt rätt fast. Så nu får jag nog lov att ha dem en bra stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0