IT

Vår riktiga lärare är tillbaka. Skit. Eller på ett sätt är det nog bra, hon är betydligt bättre lärare än gubben. Inte för att nervärdera honom, det är bara min och flera andras åsikt. Nu arbetar vi med excel igen, men denna gång måste vi faktiskt göra något. För första gången detta år. Hahh!
Annalina har kommit hem inatt! Antar jag. Inte har jag hört något av henne ännu, så vem vet om planet har störtat eller något.. Men man ska ju hoppas på det bästa. En håltimme har jag idag också. Vad ska jag hitta på då? Dendär chokladen skulle nog smaka gott då antar jag. Men malena har väl låst in den i sitt rum. Fan också. Noja, kanske bara bra.......

Till slut vill ja tacka Daniel och Niklas för fina födelsedagspresenter! Hahhhaa :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0