hemma

Ja nu är man hemma igen, helgen framför sig. Idag blir det bara lätt ridning, eftersom hästarna har blivit vaccinerade i början av veckan. Pappa lagar mat, mums! Han är nog kocken i familjen. Eller jag. Fast jag brukar inte ha tid för matlagning. Hehh.. Var via Kokkola på hemvägen från Jakobstad, LIA plats fick jag ordnat åt mig. Det blev ABC, och jag får vara både på sale-sidan och "mat-sidan". Yeij! Så skulle jag ha viljat gå in till h&m och köpa en tröja, men det fick jag ju förstås inte. Nu har jag ont i nacken och huvudvärk. Äsh. Så skulle folk vilja komma till oss ikväll, men det är inte precis städat här så jag vet inte om jag vill ha hit dem..... I så fall borde man nog städa. Men det är ju tungt. Hahha.

 Fader vår i himmelen, helgat var hans namn. Tilkomme hans rike. Ske din vilja. Såsom jag vill. :D
Jonas hade en uppgift i skolan att skriva in vad som kommer näst, det med fet stil hade han skrivit in, annat var färdigt utgivet...


baijbaijjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0