gnäll i vädret?

Det är en glad dag. Ändå är vissa fristsamma. Eller är det jag som är fristsam? Hade just bokföringsprov, jag klarade det! Åtminstone tror jag det. Svaren blev i alla fall lika till slutet, så som det ska. Så det borde vara rätt. Jess jess jess! Och Annalina har köpt födelsedagspresent åt mig från cypern, orkar ju inte vänta till helgen så jag får se vad hon har hittat på.. Så går hon ju och skryter om att det är världens bästa present så det hjälper ju inte. Och själva Annalina vill jag också träffa! Det är så länge sedan :( Nu bara två dagar kvar..... Nu ska jag sticka iväg nerför några trappor och in i ett annat rum...

heejo<3

Kommentarer
Postat av: anli

jag räknar sekunderna tills jag får se dej, gulli ;D

2008-11-05 @ 15:57:10
URL: http://annnli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0