bowling

Bowlingen gick väl helt ok. Första rundan vann jag! Yeij :D Sedan nästa runda gick lite sämre... Så till slutet prövade jag och malena på att kasta två klot på samma gång, men det hjälpte nog inte eftersom vi ändå fick högst en ner. Haha.
Noja, ska vi ta och repetera bowlingens mening; Man ska slänga klotet framåt och försöka råka i konen som är utställda på rad. Men malena hade egna tankar; Kasta klotet bakåt mot sina medspelare som sitter på rad bakom henne. Hahaha, jag skrattade så tårarna rann!
Lite friskare har jag väl blivit, men som det ser ut nu så lämnar jag nog hem imorgon också...


Kommentarer
Postat av: malena

eheeh eeeh eeh x)

2008-11-12 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0