11.55

I hate this part right here... hehh.

Skolan började kl. 9, vilket började med att jag kom försent. Och så skulle vi vara i auditoriet och lyssna på något om lia. Sedan modersmål, vilket alltid är lika roligt, hmm m.. Efter maten hade vi lektion endast ca 25 minuter, vet inte orsak men alla slutade kl. 11.55 idag! Yeeij! Roligt roligt. Men nu är det förståss lite tråkigt eftersom Jakobstad är inte precis ett ställe där det finns mycket intressant att göra. Eller kanske det finns det men inte något som jag skulle orka börja göra nu.. Noja, one step at a time!  Nu är det ju bara 2 timmar till maten igen, hehe. Malena läser på prov och jag sitter här. Vad ska jag hitta på att göra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0