manege?

Jag fick höra att en viss person som jag inte trodde skulle läsa, läser min blogg! Första tanken av det var både positiv och negativ. x)

Jag har sjuk mage. Och orsaken vet jag också. Det finns två. Orsaker alltså. Jag är hungrig, och så borde jag gå på wc:n. Men först måste jag ju sitta här lite. Bra lite! Hoppas på att slippa till manegen och rida idag, då får man ju hoppa lite också. Har inte hoppat på en evighet, känns det som! Var och tittade på nedervetils manege också.. Hmm, ja liten var den i alla fall. Men som pappa tyckte "bättre än ingenting". Ikväll kan jag inte göra rktigt något, fast det är jullov. Jag ska nämligen och arbeta imorgon, eftersom jag varit borta så ska jag arbeta in. Men bara en dag. Och så börjar jag klockan 7 på morgonen, ush! Men sedan är det äntligen ledit en lite längre tid! Men nu ska jag ta och surfa vidare!

heijp<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0