kassatant

Rolig dag hittills! Fick sitta i kassan idag. Det var det roligaste hittills! När första kunden jag skulle ha kom darrade mina händer myyycket, men nog gick det väl bra ändå. Sedan började det rulla på och det var roligt:) Jag kunde sitta vid kassan hela dagen imorgon.... Heehe. Och nuförst börjar jag lära mig arbetsrytmen där. Jag har haft riktigt bråttom att göra saker, så jag skall verka väldigt aktiv, men nu har jag kommit fram till att det behövs inte. Man behöver inte ha någon brådska där. Bara ta det lugnt och njuta av musiken x) De säger föresten på radiokanalen "suomen suosituin radiokanava jolla et kuule samaa kappaletta kahdesti!" Neeeeee.. Varför hör jag det då? Detdär ska man nog inte lita på. Nu ska jag fort och ridarida så det inte blir mörkt. Och ikväll ska jag till Lenas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0