Film dag

Vi har filmat en ny film idag. Den förra (boys boys boys) gjorde succé, men det förekom också vissa komplikationer. Så nu har vi gjort en ny film, som finns att se på lunarstorm på Jou_ :s galleri. Den blev inte lika bra som den förra, men ballare! Äh vad jag skäms nästan..... :D Nu har jag försökat fixa julklapparna helt färdiga, eftersom jag har slarvat med det lite... Och så hade jag tappat bort en julklapp också.. Men som tur hittades den. Nu har jag städat hela kvällen, hur atkiv jag har varit kan man ju fråga min mamma. Eller bror som kommer och vaktar varannan minut så att jag inte sätter mig vid datorn. Hehe. Ikväll skulle jag gärna vilja ha mycket msn sällskap. ;)

Dessutom så fick jag reda på vem den namnlösa blomman var av! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0