blomma av namnlös

Ush och fy. Verkligen onödig dag. Har försökt julstäda lite, med inte så bra resultat. Så har jag ridit. Det kändes också onödigt eftersom vägen var så skarp. Så har jag ju ätit också. Vilket kändes onödigt. Inget nyttigt med denna dag alltså! :)

Fick nyss en blomma av okänd avsändare. Vem kan den vara av?

Nu sitter jag här, och har suttit här redan en stund. Men då det inte finns något att göra.. Eller visst, sekert skulle det finnas något att göra, men inget så viktigt som jag borde göra nu. Jag har märkt att jag skuttar på alla uppgifter så länge som det går.. Hehe. Imorgon ska jag stiga upp redan runt klockan 6.. Ush, det lockar inte det minsta! Det är ju jullov! Men sedan är det tisdag, och då ska vi ha kul med annalina och malena. På onsdagen julafton, borde väl gå som smort. Torsdag... Inga planer där, eller jo, planer till kvällen har jag visst! ;) Sedan helg igen. Jag har på känn att lovet kommer att gå fort.


I förrådet har de visst lite alkoholaktiga drycker.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0