10.03.2014

I helg har solen lyst och varit sommar!! Typ.... Känns ju hur roligt som helst, lite solsken i detta dystra land. Lördagens tävlingar blev inhiberade eftersom det kom så mycket vatten to-fre, att bilarna antagligen skulle fastna fast en efter en. Tråkigt, men hittade på att fråga om vi inte skulle slippa på dressyrträning istället och som tur var passade det! Så det blev en riktig hårdträning som alltid då vi åker till tränare J. Phuh vad dressyr kan vara tungt, och sååå nyttigt! Gör nog bra åt Rinos diciplin och lydnad haha.. 
 
Igår (söndag) jobbade jag och efteråt åkte vi ännu till manegen för att ta några hopp med båda hästarna. Allu är hur gullig som helst då han är så ivrig och glad över att hoppa haha! Söt. Rino kändes som väntat lite trött men tog några enkla hopp med honom i varje fall, för idag vaccinerades han så nu får han vila i några dagar. Välförtjänt kan man väl säga! 
 
Nu är jag faktist så pass tråkig att jag inte har några nya bilder. Slänger in en gammal bild, som är tagen ca 1 år sedan tror jag?!? Han ser så liten, slank och bebis ut lillkillen haha...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0