17.02.2014

Måndag och "skippar skolan-dag" = bra start på veckan! Gårdagens tävlingar är jag nöjd med, och min taktik med att hoppa två klasser verkade vara en bra idé haha. När vi kom fram och skulle sadla på var hästjäveln en riktig hingstig knäppis......... När jag väl slapp upp på ryggen var han snäll och trevlig, och metersbanan gick felfritt! Till nästa klass hade han då alltså fått ur sig sin extra-energi så 110cm banan i sig själv är jag väldigt väldigt nöjd med, en mycket bättre bana än i första klassen. En slarvridningsrivning fick vi men äh, det gör ingenting! Fick en bra start för tävlingssäsongen och summasumarum är jag supernöjd med lillkillen! 
 
Lägger upp några bilder då jag får dem :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0