7.12.2013

Igår skulle vi på en mysig, lång terrängtur tillsammans med mama, papa och varsin häst. (de kör alltså och jag var ridande) Nåväl, det blev ju inte så lugnt som jag tänkt mig.. Mötte plogbilen tre (!!) gånger, en massa bilar på den mest avlägsna vägen vi hittade, lös skällande hund, lekande barn osvosv massa hemskheter. Och Allu var dynamit. Så sjukt taggad då han slapp iväg med kompisar, han brukar ju oftast ridas ut ensam. Haha, sjuk pojke, men tur att det vara Allu jag hade och inte Rino för du skulle nog ena av oss inte ha kommit levande hem haha. 
 
 
Nu ska stackars Allu få en lite lugnare tur idag och ikväll ska jag och Rino på hoppträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0