the mess we left behind, and it's a long way to fall

Jag har kommit fram till att jag sover mycket, mycket sämre då jag har mycket på tapeten. På något sätt blir jag bara så upp i varv, och kanske omedvetet "stressad" med att hinna med allt i tid? Som igår, jag skulle rida två hästar före klockan var 12, en häst ännu efter det och kvällen till jobbet. Inte är det egentligen något att stressa över eftersom jag vet att jag hinner, men det är bara något i huvudet som klickar och får stress, haha.

Helgen kommer vara helt proppfull av program den också. Men före jag börjar stressa över den tidtabellen ska jag kanske ta itu med denna arbetsdag, 11-19:30, huhu............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0