I'm still alive but I'm barely breathing

Om inte annat borde jag åtminstone gå ner i vikt här. 12 h arbetsdag med en 1½ h matpaus. Så, litelite morgonmål kvart före 6 på morgonen (man kan ju inte stiga tidigare upp för att äta när man kan sova?), lunch klockan 1 och slutat arbeta runt kl 18. Och då borde jag ännu själv göra mat, men det är ju lite för tungt förstås.. Nåja inte ska detta vara en matdagbok inte, tänkte bara meddela att jag kommer vara superskinny-bitch då jag kommer hem!

Tog några bilder idag också så ni ska få se lite något i ett senare inlägg. Nu vill jag bara äta och duscha.. Aaa just det, några häst ärenden kan jag väl också berätta, höhö. Men detta alltså senare!

För övrigt har jag skaffat min första kompis, Jenni, som talar både franska och spanska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0