kör inte så hårt

Jag körde mig själv till internatet ikväll! Perfekt körväder för att vara första gången ordentligt ute på vägen - mörker och regn... Men bra gick det, mammas kommentarer var "det känns helt fel att du sitter vid ratten", "kör inte så hårt", "se upp!!" osv osv. Men härregud, om det är 100 väg och jag kör i 80 kör jag väl inte hårt ändå??? Nuförtidens vuxna....
Pappa ringde och undrade om bilen är hel ennu, ja, åtminstone då jag övergav den till mamma var den. Nu vet man ju aldrig hur bilen ser ut så han borde ju ringa och kolla med henne nu om man ska vara riktigt ordentlig?


hmm...?


Kommentarer
Postat av: Libanelena

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-11 @ 07:51:53
URL: http://libanelena.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0