Årsresumé

VAD HAR JAG GJORT UNDER 2009??

Januari

Var och se Terjärv revy (narrkåta), hade sista lia veckan, gick i skolan, red, tittade mycket på skräckfilmer, lärde känna Stig Helmer, blev attackerad av utlänningar, sjöng julsånger, slängde makaroner på golvet, åt, var till ett nytt ställe.

Februari

Hade svårt att kombinera Paris, Frankrike, London och Enland, hälsade på min kusin i åbo, åkte tåg, red playa för första gången i terräng, tog ett bubbelbad, såg på desperate housewives, var hungrig, hittade 50cent på marken, bestämde mig att sluta läsa horoskop, ville vrida nacken av någon, var på vårens första "tävling" med A & R.

Mars


Brandbilen besökte internatet, A debutterade i 120, åt vid pedrinas, red med gunther-glasögonen, tävlingssäsongen började vid j-pr och uleåborg, jag och malena pantade, Dennis tvättade väggar, "britt-mari" hade låst jankas dator, planerade att gifta mig med johnny depp, jag och petra var på en härlig ridtur.

April


Var på martornas resa till haparanda, hade regnväder, såg på ishockey, var på fotbollsmöte, fotograferade, red vicky, grät till "marley & me", syndade, skaffade ridstövlar, hittade en pant under ett träd.

Maj

SKOLAVSLUTNING! red och tävlade, vicky hoppade fint, drack pommac, räddade annalina ur komposthögen, aktade mig för mördarrekkan.

Juni

Provinssirock, spelade fotboll, hade varmt väder, ville ha en unghäst, fick placeringar med A & R, tvättade mattor, körde till stan, var med om en halv olycka, blev liiiite brun! OBS! var med i tidning!

Juli

vann både dressyr och hopptävling, badade bastu, simmade, gjorde en film, mätte feber, spelade spel, jeppisdagrna, kokkola-cup, kaustbyfestivaler.

Augusti



cyklade till stan, var vid annalinas villa, skolan började, var till tammerfors, lekte cp, simmade natt och dag, var elak åt nya ettorna i skolan, pantjakten började, prövade glasögon, gick bra på ranrat-tonni tävlingen. Var med i tidning!!

September


malarn var irriterande, räknade 16 uppgifter på fysiklektionen, internet sa att det skulle regna, Jenna gjorde facebook åt sig, janika kom på besök.

Oktober


Tävling i ypäjä, var på bilresa, lokalen, "hemmafest, va de galet??", var inte arg, fick konkurrens med pantjakten, janni skulle skaffa gayblogg, åt gröt och soppa, malenas säng släpades över till mitt rum och vi hade pyjamasparty på två.

November

jag fyllde år, spelade klöver åtta, var kär i johnny depp, hade sjuka muskler, en bok blev kastad i huvudet på mig, var till prisma, ritade pansarvagnen, såg klockan med jämna mellanrum (11:11, 15:15 osv), gjorde skoluppgifter så det brakade om dem.

December

red i snön, var i skolan med jämna mellanrum, firade jul, firade nyår, firade juldag, hade party på wc, vaknade inte av väckarklocka, spelade bejeweled blitz, lekte på skolgården, hade ett övernaturligt skrik, drack varm kaakao med grädde.

Nu orkar jag verkligen inte skriva mera. HUH säger jag bara! Såklart skulle det ha funnits fast hur mycket mera bilder men tog såklart bara första bästa... hehe


Kommentarer
Postat av: jäänk

britt-mari va elak : (

2010-01-12 @ 17:31:55
Postat av: JJou

haha, hon var he ;)

2010-01-12 @ 21:08:59
URL: http://jjou.blogg.se/
Postat av: Kia

Fin bilda! :D

2010-01-13 @ 15:28:53
URL: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0