sova halva dagen

we made it!! Vi mala, vi sprang, vi boxade oss fram och fick ett öga sprucket - but we made it. Haha. D vet vad jag pratar om. Och alla andra närvarande såklart.

Idag är det en sådan dag att man bara skulle velat lämna under täcket och mögla halva dagen. Sedan skulle man bara vakna, äta, rida och dricka kaffe, spela kort och se på film. Och så skulle dagen vara slut. Fast i och för sig tror jag allt annat går i uppfyllelse förutom sov-delen. Den delen jag troligtvis skulle mest behöva.....

Nu har vi IT. Tråkigt, kanske mest eftersom jag inte riktigt vet hur saker och ting funkar. Är huvudet dumt får skolan lida, som man brukar säga. (elde naa)

Kommentarer
Postat av: diana

malarn å lillmalarn :D

2009-09-16 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0