tre minuter

Sådär. Nu är allt som ska göras gjort. Sitter hos Anna och Kennet nu, väntar på att slippa hem. Mamma sa att vi ska åka efter 3 minuter, men vi vet väl vad hennes 3 minuter betyder. Jonas leker åtminstone för fullt ennu, så honom kan det ta en stund att få bort ur Thomas rum...

Ikväll har jag bara tänkt ta det lugnt, hoppas på att malena skulle ha bestämt sig att lämna hem hon också, så skulle jag ha någon att diskutera med på msn. Annars så kommer det en film som jag tänkte titta på.

Funderade just över vår FM-resa som vi hoppningsvis ska på i sommar. Det kommer att bli en dyr resa, ca. 2000€...... Aijaij.

Om jag ännu ska tillägga något om detdär med livsglädje, bestämde vi oss föratt göra exakt vad vi känner för bara, och inte bry sig i följderna. Jag väntar nu reda på att få börja leva på detta sätt. Precis nu i kväll kan det vara svårt att få gjort det, men redan imorgon ska jag börja med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0