Tankar

Tankar, det är precis det jag har i huvudet. Fast i och för sig är det väl precis det alla har i huvudet. När jag är här i Jakobstad "ensam", har man tid att fundera över saker och ting. Mina tankar är inte kloka, men faktist så är det roligt att grubbla för sig själv, att inte behöva förklara allt för en annan, att behålla sina tankar för sig själv. För det är ändå ingen annan som förstår på det sätt jag själv gör. Javisst, jag kanske blir tokig om jag är ensam om mina tankar en längre tid, men det är jag ju inte. Nu just tycker jag bara att det är skönt.

För att belöna mig själv gick jag till siwa och köpte choklad. Varför jag fick den belöningen vet jag faktiskt inte.

PS. Provpappren ligger på köksbordet ennu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0