Roligt - ingenting annat

Bläh, om man inte är trött nu är man aldrig. Eller ja, det kunde jag nästan säga, men jag vet att jag kan vara ennu tröttare ifall det behövs.

Hittade en ny favoritlåt igår, eller rättare sagt var det annalina som hittade den. På morgonen före jag kom till skolan lyssnade jag på den i över en halvtimme i ett streck vilket betyder att låten kommer att sjunga i mitt huvud om och om igen tills jag hör något annat. Dvs. en bra stund eftersom jag troligen kommer att höra musik näst då jag ska hem med bilen efter skolan. Då ska det ridas och spelas fotboll resten av dagen, får se hur sent fotbollsresan går.......

Annars så tror jag att jag har skaffat problem åt mig själv igen. Eller nja, snarare har jag bara tänkt på att ha roligt och inte brytt mig i så mycket annat, vilket är typiskt mig. Så nu tror jag att det kommer uppstå några saker jag inte skulle vilja ta fram på bordet och sköta undan, lättast skulle ju bara vara att leva på och inte bry sig i annat. Fast det är väl så jag till största delen gör och är därför i denna skiten nu. Men vi får ju se hur saker och ting utvecklas, mitt i allt har jag bara inbillat mig allting och så fortsätter saker som förr? Så som jag vill. Fast vill jag? I alla fall tror jag det. Nu just känns det roligt. Men kanske verkligheten hinner ikapp mig någon dag. Jag vet inte. Jag vet inte något.


I denna sak ser jag
nog ut som ett
frågetecken.
BLÄ.
Fast endå kan jag
inte låta bli att le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0