18.03.2014

Här tror jag att jag inte berättat om vår reseplan som går av stapeln om två veckor? Hur som helst är jag och annalina påväg att resa till några städer lite söderut härifrån, nämligen Hamburg, Amsterdam, Bryssel och Paris (!!) juhuuu! Vi har faktist startat upp en helt skild blogg för endast den resan, så den kan ni ju börja spana in! Den bloggen finns HÄR.
 
Flygbiljetterna till Hamburg blev bokade för någon vecka sedan, och idag var vi och köpte interrailpass vilket alltså betyder att vi får resa runt med tåg i de flesta europas länder "gratis"! Att det dessutom just idag hade börjat någon slags kampanj med -15% rabatt så passade ju bara desto bättre, haha. 
 
Så, countdown börjar väl så småningom? Före det ska ändå en massa skoluppgifter helst göras, i helg blir det tvådagars hoppträning, och om en vecka på söndag ska jag ännu jobba och tävla. Efter det får vi äntligen åka iväg och hoppas på lite varmare grader än här, vi som faktist fick vinter pånytt i Finland, suck.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0