06.3.2014

Var och handlade lite saker igår vid agrimarket.... Ett nytt träns köpte jag faktist, eftersom det som Allu har för tillfället är typ plockat ihop av olika träns haha, fast nu har jag beslutsångest över alla träns.. Ska Rino eller Allu få detta träns? Ska allu få rinos superbra kvalité träns? Ska nuvarande bättre/tävlingstränset bli hemmaträns och vilken häst ska ha vilka träns?? Så tycker jag ju lite om blingbling pannband men till detta kan jag nog inte byta ett sådant... Oj sådana i-landsproblem........ 
 
 
 
Så köpte jag en tunn vår/sommarjacka, ett riktigt kap skulle jag säga! Hade kostat 60e och nu fick jag det för 15! :)
 
Så är ju alltid ett schabrak obligatoriskt att köpa. Nästan alltid. Man kan inte ha för många schabrak.
 
De hade faktist ett par supersnygga ridbyxor också som jag skulle ha köpt men de var utan min storlek... Kanske lika bra det, haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0