Wherever you go

Ojoj vilken rolig dag det varit!! 
 
Eller, vi kan ju börja från igår, vilket inte var riktigt lika roligt.. Hade migrän i två dagar nästan oavbrutet, vilket ledde till att jag ju spydde dag ut och dag in, hur mysigt som helst. Igår kväll åkte vi då in till första hjälpen för att faktist få hjälp åt denna usla sjuka, så de satte mig i dropp och gav medicin också via det. 
 
Mitt livs första dropp!
 
Idag hade vi Byakampen i fotboll. Hur roligt som helst med fotboll igen efter alla dessa år hihi! I turneringen var 6 lag med, och vår lilla by var alltså indelat i de olika byadelarna som bildade lag. Spännande dag, och det slutade med att vi var med i final matchen, som gick till straffspark.. Och den vann vi! Guld till Pelo, hih! Att vädret dessutom var 10+ var ju bara pricken på i. Sedan att mina ben blev spagetti är ju en annan sak, jag är ju som känt nog inte riktigt världens aktivaste motionerare, undrar om jag tar mig ur sängen imorgon ens....
 
 
Efter fotbollen hann jag hem en vända förrän vi skulle iväg på hoppträningar! Toppen avlutning på en bra dag. Träningarna gick bra och im so happy men trött som en plätt.
Gonatt på det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0