16.1.2014

Cha cha bloggen! Idag är det torsdag och det betyder att jag imorgon ska hem till pollarna, juhuu! 
 
Någon som haft roligt i hagen haha 
 
Nästa vecka blir mer hästig med hoppträning och mer ridning, det väntar vi på förstås. 
 
Skolan rullar på, vi gör uppgifter och "lyssnar på" vad lärarna har att säga. Idag kände jag mig faktist för en liten stund smartare än vanligt. Annalina berättade åt Lena om vår mattelektion och utbrast "Johanna gjorde några uppgifter före mig också, och hon frågade inte ens hur man ska!" Haha, så där ni, jag kan jag också! 
 
Nu ska jag nog koka ett par ägg åt mig och äta knäckebröd med det, namnam..... Fast så kan man kanske inte säga längre när man ätit det i princip varje dag sedan skolan började på denna års sida, haha. Man tager vad man haver så att säga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0