1.11.2013

The day before D-day. Eller hur det nu var igen? Imorgon fyller jag år! Till min ära har Prisma ordnat fest. Gratis mat och dricka, endast för mig! Haha, nädå, men fest har vi i varje fall, "remonttipippalot", till den ära alltså att vi nu har allt helt ordentligt klart gällande utbyggnaden. Skönt! Då att det råkar vara min födelsedagsfest på samma gång är ju bara ett plus ;)
 
Igår hade jag spa-kväll med hästarna (de blev alltså behandlade som prinsar, inte jag höhö) och snart ska jag till stallet för att sedan träna. A får gå i terräg och C får nog ett dressyrpass. 
 
Har bakat en superdupergod tacopaj alldeles nyss! Ja, jag hoppas den är god, har ju inte smakat än. Men allt jag gör är ju gott så? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0