01.03.13

Man får ju aldrig riktigt gjort det man borde... Så idag borde jag packa, men jag hittade istället på att putsa typ all utrustning jag äger. Hade alldeles glömt bort att jag har sådana här stübbens produkter, så när jag hittade dem och putsade ett träns blev jag helt crazy då jag märkte hur glansigt och fint det blev!! Så, ja, lite uppfixande av utrustning blev till att allt nu ser ut som nytt! Nöjd alltså. 
 
Själv brukar jag inte vanligtvis vara värst "märkesnörd", (säger jag nu och köper väl näst ett par animos 300€ ridbyxor HEHE in my dreams............) men måste faktist säga att dessa var många gånger bättre än "vanliga" tvålar och smörjor. Så med andra ord kommer jag inte använda något annat längre! 
 
Råkade hitta en bild på google av exakt samma produkter jag använde mig av, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0