8.6.2013

 
Idag är inte läget precis bättre än sist jag uppdaterade. Eller ja, jag själv har kanske vaknat på en bättre sida nu, men för övrigt har världen något emot mig. En vecka utan min telefon har gått och jag håller på att dö. Måste få en nuförtidens telefon NU!! Så var jag ju igår och skulle logga in på instagram på datorn, men minns inte lösenordet, så skickade efter det, men så har den tydligen åkt till en heeelt annan e-mail så nu slipper jag aldrig mer in på min istis :(
 
Utöver detta så är jag världens sjukaste. En riktig dunderförkylning av det värre slaget så man är helt slut helatiden, men feber, nej det kan jag ju inte ha vilket betyder att jag glatt varit i arbete och ska det faktist nu också. Sorry kunder för att jag ser och låter hur sjuk som helst, men hos oss måste man ha ett ben brutit för att det ska vara okej att vara borta. Typ. 
 
Så vill jag ha en Iphone men de kostar en miljon och så mycket vill jag inte lägga på en telefon. 
 
Så såhär usligt är mitt liv just nu. Nästa gång jag uppdaterar lovar jag dock att inte gnälla över någonting, bara så ni vet att ni vågar kika in fler gånger också! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0