11.06.2013

Ridläger dag två på stickan för min del. Är ju riktigt roligt faktist, då det är en bunt med trevliga lägerbarn! Nu ska jag dock åka iväg till mitt riktiga jobb (höhö) och lägerbarnen ska iväg till Esse på hopptävling. Lite avundsjuk är jag faktist, eftersom de ska efteråt till Horse-ess affären och jag behöver ju en del nytt?! Nå, kanske lika bra att jag hamnar avstå, haha. 
 
Allu fick idag vara med på en ridlektion och han fungerade superbra. Men när skulle han inte det? Fina gubben!
 
OCH mera "brahumörsnyheter"; Min telefon är tillbaka!!!! Eller inte än, men jag ska gå efter den vid jobbet. Åååh så skönt halleluujaaaaa
 
Nu ska jag äta potatis och knackkorv vilket är en av mina favoritmaträtter genom tiderna. Haha.
Bara så ni vet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0