Life is short, but this time it was bigger

"Morgonstund har guld i mun" har jag hört någon säga. Vad som ens menas med det påriktigt så var det nog det idag när jag motionerade Rino. 
 
 
Så har jag varit i jobbet där emellan (12:30-18:15) och då jag kom hem gick jag iväg till stallet och Allu fick en ridtur barbacka. Var i terräng en liten bit och jestas vad mina byxor kändes hala då han galopperade iväg haha. Efteråt hade vi lite skoj på ridplan och lekte med galoppombyten och hoppade ett litet hinder. Så skönt att inte alltid ha allt på fullt allvar!
 
Söndagsmys! Kasper the hästkaar stannade vid plan en stund och hoppades på att jag skulle ramla av så jag passade på att tvinga honom att ta en kompisbild på mig och A <3
 
Och ett under har skett - dessa bilder är helt färska (från idag alltså) och det händer ju inte alltför ofta att jag har aktuella bilder haha. Hurrey for me! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0